PROTOKÓŁ Nr 8/08/2025
z posiedzenia Rady Nadzorczej SM POLFA
w dniu 25.08.2025 r.
W posiedzeniu uczestniczyli:
– Mateusz Lech – przewodniczący
– Tomasz Tarnowski – z-ca przewodniczącego
– Hanna Gwiazda – sekretarz
– Wiesław Brodzik – członek
– Tomasz Marzęda – członek
Informacji udzielały:
Grażyna Kowalczewska – prezes Zarządu
Izabela Wiśniecka – gł. księgowa
Porządek Obrad:
1. Przyjęcie porządku posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia odbytego w dniu 21.07.2025r.
3. Analiza i zatwierdzenie kosztów poniesionych w I półroczu br
4. Przyjęcie uchwał w sprawie:
– zatwierdzenia treści Regulaminu Przetargów na roboty remontowe
– zatwierdzenia treści Regulaminu Funduszu Remontowego,
5. Sprawy bieżące
6. Ustalenie kolejnego posiedzenia Rady.
Ad.1.
Przyjęto proponowany porządek obrad.
Ad.2.
Przyjęto protokół z dnia 21.07.2025r bez uwag
Ad.3.
Rada przeanalizowała przedstawione tabele kosztów eksploatacji oraz wykorzystania funduszu remontowego poniesione w I–szym półroczu br – stan na 30 czerwca 2025r. Zarówno „Koszty Zarządu”- 48% wykonania jak i koszty eksploatacji na poszczególnych nieruchomościach generalnie nie zostały przekroczone, a drobne przekroczenia ( na centralnym ogrzewaniu i konserwacji bieżącej) zostaną zniwelowane w następnym okresie rozliczeniowym.
Rada jednogłośnie zatwierdziła przedstawione koszty – Uchwała nr 9/08/2025.
Jako uzupełnienie informacji o wprowadzonych podwyżkach cen ciepła Główna księgowa przedstawiła zestawienie cen ciepła z uwzględnieniem poszczególnych jego składników w okresach od lipca 2024r do lipca 2025r.
Ad.4.
a/ – Rada zapoznała się z propozycją zmian w zapisach „Regulaminu Funduszu Remontowego„ . Aktualizacja Regulaminu ma na celu dostosowanie go do obecnych zapisów formalno – prawnych.
Rada akceptuje proponowane zmiany podejmując jednogłośnie Uchwałę nr 10/08/2025. Treść Regulaminu stanowi załącznik do niniejszej Uchwały
b/ – Rada zapoznała się również z informacją o proponowanych zmianach w zapisach dotychczasowego „Regulaminu udzielania zamówień, organizowania i przeprowadzania przetargów…” Zmiany są aktualizacją uwzględniającą obecne warunki finansowo prawne.
Rada akceptuje proponowane zmiany podejmując jednogłośnie Uchwałę nr 11/08/2025. Treść Regulaminu stanowi załącznik do Uchwały.
Ad.5.
– Prezes zwróciła się do Rady o zgodę na oddelegowanie i sfinansowanie jej udziału w XXIII Kongresie PFSZN , który odbędzie się w dniach 10-11 października br w Toruniu. Jako czynny członek Federacji uczestniczy w tych corocznych wydarzeniach i reprezentuje naszą Spółdzielnię.
Rada wyraziła zgodę na pokrycie pełnych kosztów Kongresu
– Prezes odpowiadała na pytania związane z pracami remontowymi oraz przedstawiła stopień zaawansowania zaplanowanych na ten rok prac.
Ad.6.
W związku z tym, że na koniec września przygotowywane są plany gospodarki finansowej na 2026 rok, ustalono dwa terminy posiedzeń na 22 i (wstępnie) 26. września na godz. 17:30
Na tym posiedzenie zakończono.
Sekretarz RN | Przewodniczący RN |
WAŻNE TELEFONY:
-
668 017 331 - Pogotowie
i konserwacja c.o. i c.w.
(dot. obu osiedli)
LOKALIZACJA NA MAPIE: