PROTOKÓŁ Nr 07/07/2025
z posiedzenia Rady Nadzorczej SM POLFA
w dniu 21.07.2025 r.
W posiedzeniu uczestniczyli:
– Mateusz Lech – przewodniczący
– Tomasz Tarnowski – z-ca przewodniczącego
– Hanna Gwiazda – sekretarz
– Wiesław Brodzik – członek
– Tomasz Marzęda – członek
Informacji udzielały:
Grażyna Kowalczewska – prezes Zarządu
Izabela Wiśniecka – gł. księgowa
Porządek Obrad:
1. Przyjęcie porządku posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia odbytego w dniu 02.06.2025r.
3. Przyjęcie uchwałw sprawie:
– kosztów wynajęcia Sali na Walne Zgromadzenie ( 02.06.2025r ),
– premii za II kwartał br dla Prezes Spółdzielni.
4. Sprawy bieżące
5. Ustalenie kolejnego posiedzenia Rady.
Ad.1.
Przyjęto porządek obrad.
Ad.2.
Przyjęto protokół z dnia 02.06.2025r. – pierwszego posiedzenia Rady Nadzorczej nowej kadencji.
Ad.3.
a) – Rada podjęła Uchwałę nr 07/07/2025 określającą wysokość darowizny jako opłatę za udostępnienie przez oo. Pallotynów sali na potrzeby Walnego Zgromadzenia w wysokości 250zł.
b) – Rada jednogłośnie podjęła Uchwałę nr 08/ 07/2025 o przyznaniu p.Prezes Z-du premii za II kw br w wysokości 10%.podstawy wynagrodzenia.
Ad.4.
a) – Rada zapoznała się z informacją przedstawioną przez Zarząd Spółdzielni i Gł. księgową dotyczącą:
– zmiany wysokości zaliczek na ciepło , które wymusza wzrost kosztów GJ narzucony przez dostawcę – LPEC. Są to koszty niezależne od Spółdzielni. Tabela wysokości zaliczek stanowi załącznik nr.1 do protokołu
– sposobu opłaty za odpady komunalne uzależniający wysokość od zużycia m³ wody- cena to 13,20zł/m³. Taki system rozliczania śmieci narzuca Uchwała nr 351/XI/2025 Rady Miasta z dnia 29maja 2025r.
b) – Prezes przekazała informację o przebiegu Walnego Zgromadzenia Członków Regionalnego Zw. Rewiz. S.M., które odbyło się 30 czerwca br.
c) – Prezes przedstawiła zaawansowanie prac remontowych. Na wszystkie zaplanowane na ten rok prace podpisane są stosowne umowy gwarantujące wykonanie pełnego zakresu prac. Wyjątek stanowi remont schodów na Czeremchowej 18 ze względu na brak
wykonawców . Uruchomiono procedurę przetargową – zapytanie o cenę.
Ad.5.
Ustalono termin następnego posiedzenia na 25 sierpnia na godz. 17:30
Na tym posiedzenie zakończono.
Sekretarz RN | Przewodniczący RN |
WAŻNE TELEFONY:
-
668 017 331 - Pogotowie
i konserwacja c.o. i c.w.
(dot. obu osiedli)
LOKALIZACJA NA MAPIE: